Sonntag, 29. September 2013

Welcome to my World !!!

Hey Guys! :)

Welcome to my new Blog. You have to be sensible with me - this is my first Blog! I can not be perfect yet :D But I hope I can share with you my thoughts about Fashion, Food and Journeys? I´ll try to post (daily) about new Outfits and recipes. I love to experience so I need your feedback to get to know what´s good, and what isn´t! Tell me. I´m glad to hear of you in my guestbook or to reed your comments.
To reach an international number of people a will translate my Posts into english - however my native tongue is german. Please, be discreet. My english is not perfect. But I try!

Best Wishes, Lorá <3

translation:

Hey Leute!

Willkommen auf meinem neuen Block. Ihr müsst etwas umsichtig mit mir sein - das hier ist mein erster Blog! Ich kann noch nicht sofort so super sein :D Dennoch hoffe ich mit euch meine Gedanken über Mode, Essen und Reisen teilen zu können? Ich werde versuchen (täglich) neue Looks und Rezepte zu  posten. Ich liebe es dabei zu experimentieren, weshalb ich eure Meinung brauche - u zu wissen was gut ist, und was nicht. Meldet euch! Ich freue mich über jeden Eintrag in meinem Gästebuch und über jeden Kommentar.
Um eine größere Zahl an nternationalen Lesern zu erreichen werde ich meine Texte ins englische übersetzten - aber meine Muttersprache ist deutsch. Bitte seid nachsichtig mit mir. Mein englisch ist nicht perfekt! Aber ich gebe mein Bestes!

Best Wishes, Lorá <3

The World is my Home & my Family - LC



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...